Retourvoorwaarden

Retourneren

Als u een vloerkleed of tafelkleed wilt terugsturen, neemt u eerst contact met ons op om de retourinstructie te ontvangen. U bent ervoor verantwoordelijk dat het vloerkleed onbeschadigd wordt ontvangen. Verpak het vloerkleed zorgvuldig. U betaalt de kosten voor de retourzending. We streven ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn met de tapijten die ze bij ons bestellen. U kunt gebruik maken van onze GLS-service voor een veilige retourzending. U behoort wel aanwezig te zijn op de dag dat het vloerkleed opgehaald wordt. Dit plannen we in overleg. Bent u niet aanwezig dan zijn wij genoodzaakt om deze kosten extra te factureren. U mag het vloerkleed ook zelf aanbieden bij PostNL of u brengt het vloerkleed naar onze winkel waar u (na controle van het kleed) het bedrag retour gestort krijgt.

De terugzending is niet voltooid totdat we de teruggezonden goederen hebben ontvangen en onderzocht. Nadat een retourzending is voltooid, ontvangt u het tegoed op dezelfde bankrekening als die u hebt gebruikt voor de aankoop. Als we retourgoederen ontvangen en deze zijn beschadigd of gebruikt en zonder de juiste documenten, wordt er geen retourbedrag uitgekeerd.

Wij werken samen met het voorraadbeheer van leveranciers. Wilt u zeker weten of het product dat u wilt bestellen ook echt bij ons in de winkel ligt, bel ons op 023-5298481 of mail uw vraag naar info@karpetwereld.nl Producten die wij niet op voorraad hebben kunnen niet retour, ze zijn speciaal besteld voor u. Vloerkleden die onder maatwerk vallen kunnen ook niet retour.